جمعه 14 اردیبهشت 1403

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در بناب

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در بناب

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از مغازه داران و دامداران سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، محل اختفای این کلاهبردار حرفه‌ای را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با صدور چک‌های بلا محل از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی.های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از مغازه‌های لوازم خانگی فروش و دامداران بناب و شهرستان‌های همجوار، اعتراف کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۴ ۲۲ ۱۶ ۱۱ ۳۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

گفتگوی پایگاه خبری اخبار بناب با مردم روستای چپقلو و پیگیری وضعیت آب شرب این روستا/فیلم گلایه بیش از 7هزار نفر از مردم روستایی شهرستان بناب از وضعیت بد آب شرب

پایگاه خبری اخبار بناب با مردم روستای چپقلو گفتگو کرده و پیگیری وضعیت آب شرب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شانزده =