پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دستگیری چشم پزشک های قلابی در شهرستان بناب

index 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده انتظامي بناب از دستگيري 3 كلاهبردار حرفه اي با جعل عنوان چشم پزشک بیش از 10 ميليارد ريال كلاهبرداري کرده بودند، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب؛ سرهنگ سهراب شفقی”در تشریح این خبر گفت: در پي شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری چشم پزشک های قلابی در شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان بناب قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات فني و تخصصي، محل اختفاي کلاهبرداران حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد 3 کلاهبردار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي بناب با بیان اینکه افراد دستگیر شده خود را به شهروندان چشم پزشک معرفی کرده و با مدرک جعلی و با انجام معاینات و لنز گذاری جعلی به چشم های شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، افزود: متهمان در بازجویی های فنی و مواجه با ادله و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشته و به کلاهبرداری بیش از 10 ميليارد ريالي از شهروندان، اعتراف كردند.

شفقی با اشاره به اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، اظهار كرد: شهروندان در صورت كسب هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و كلاهبرداري مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =