جمعه 10 فروردین 1403

خیرین بنابی سهم بسزایی در مقابله با کرونا در شهرستان داشته‌اند

index - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب/ در جلسه ستاد کرونای بناب با خیرین کمک به بهداشت و درمان این شهرستان ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونایی شهرستان اظهار کرد: متاسفانه از چند روز پیش بیماری کرونا مجددا در شهرستان بناب خیز برداشته و همزمان با کل کشور شاهد اوج‌گیری و آغاز پیک چهارم بیماری هستیم.

شهریار فتحی وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا افزود: همچنان که در موج سوم بیماری با اتحاد و همدلی و انسجام توانستیم بیماری را مدیریت کنیم این بار هم در صورت اتحاد و انسجام و یکدلی بین مردم و مسئولین خواهیم توانست از پیک چهارم این بیماری عبور کنیم.

فتحی در همین راستا بر ظرفیت خیرین شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: خیرین بنابی همواره در صحنه‌های مختلف حضوری چشمگیر داشته و خصوصا در طول ۱۵ ماه گذشته در عرصه مقابله با بیماری کرونا در زمینه تهیه بسته‌های غذایی، دستگاه اکسیژن ساز، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی و … همراه با مدافعان عرصه سلامت به مقابله با بیماری کرونا پرداخته‌اند.

وی از خیرین خواست تا باردیگر به صحنه آمده و همشهریان خود را در امر مقابله با کرونا یاری نمایند.

امام جمعه شهرستان بناب نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در امر مقابله با بیماری کرونا در شهرستان بناب اظهار کرد: انسان‌ها همه روزه در معرض آزمایش الهی قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه در قرآن و روایات همواره بر ناپایداری و فانی بودن جهان اشاره شده است گفت خوشا بحال افرادی که در این جهان بدنبال ارزش‌های الهی رفته و سلطنت دائمی را برای خود رقم می‌زنند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده مناسب از نعمت‌های الهی گفت ما باید قدردان نعمت‌های خداوند باشیم و از آن جمله می‌بایست دستگیری و کمک به نیازمند را فراموش نکنیم و نسبت به همسایه خود و نسبت به شهری که در آن زندگی می‌کنیم احساس مسئولیت داشته باشیم چراکه در اینصورت خداوند نیز الطاف ویژه خود را نصیب ما خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه مبلغ قابل توجهی از طرف خیرین شهرستان بناب به منظور تهیه بسته‌های غذایی برای افراد نیازمند و بیمارانی که توانایی کار در ایام بیماری را ندارند جمع‌آوری شد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2857(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =