پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

خبرنگاران را به ساده نوشتن دعوت می‌کنم

61877660 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که خبرنگاران را به سلیس‌نویسی و ساده نوشتن دعوت می‌کنم، گفت: بازی با کلمات نتیجه خوبی در ذهن مخاطب نخواهد داشت.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا/ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که اعتبار و اهمیت برگزاری هر رویداد فرهنگی و رسانه‌ای به استقبال اهل فن و کارکرد آن  بستگی دارد، اظهار کرد: در جشنواره ابوذر علاوه بر استقبال اهالی، با موضوع نمایش توانمندی خبرنگاران و عکاسان و سایر فعالان حوزه رسانه روبرو هستیم. از این‌رو از کلیه اهالی رسانه و مطبوعات و خبرنگاران و عکاسان و غیره تشکر و قدردانی می‌کنم. 

وی کارکرد دیگر جشنواره را، نمایش توانمندی اصحاب رسانه‌ها عنوان کرد و  گفت:  جشنواره به آوردگاه بزرگ برای نشان دادن استعدادها، خلاقیت‌ها و توان علمی و فنی اهالی تبدیل شده و این امر منجر به ارتقای کیفی و باورمندی و دیده شدن می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این‌که خروجی برگزاری این جشنواره باعث امیدآفرینی جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، مهم‌ترین قشر امیدآفرین هستند. 

وی توسعه کیفی و کشف و ارتقای توانمندی و توسعه و ترویج انقلاب اسلامی و دستیابی به رسانه مطلوب و ایجاد روحیه تعامل بین رسانه‌ها از دیگر دستاوردهای یک جشنواره فرهنگی دانست. 

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با قدردانی از مسوول بسیج رسانه استان، گفت: من این موفقیت را برای شما و همکارانتان تبریک می‌گویم.

وی با تاکید بر این‌که قطعا اهالی رسانه باید تلاش خود را انجام دهند تا امیدآفرینی در جامعه روز به روز بیشتر باشد، گفت: در حوزه سیمای جمهوری اسلامی ایران دو سریال (جلال ۲ و روزهای بی‌قراری) توسط هنرمندان بومی استان کار شده است که این دو کار در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: در این میان باید همیشه با افزایش انگیزه و خلاقیت در میان اصحاب خبر پیش رفت زیرا توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه‌های استان و آشنایی با قابلیت‌های رسانه‌های دیجیتال و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها از فواید برگزاری این جشنواره‌هاست. 

وی با تاکید بر این‌که باید عکاسان و خبرنگاران به تکاپو بیافتند و جشنواره ابوذر را فرصت بروز و ظهور خود بدانند، گفت: اصحاب رسانه باید با تمام وجود آثار ارسالی به جشنواره را کار کنند، داوران هم می‌توانند در تشویق این هنرمندان اثرگذار باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که جشنواره ابوذر می‌تواند در اعتلای محتوایی رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌ها موثر باشد، گفت: اجماع رسانه استان می‌تواند نقش را در پیشرفت نشان دهد.

وی بیان کرد: این جشنواره اهالی رسانه را از یکنواختی دور می‌کند و باعث می‌شود تا آثار خبرنگاران و عکاسان و هنرمندان جوان نشان داده شود.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2743(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شانزده =