شنبه 8 اردیبهشت 1403

توزیع 992 تن اقلام اساسی در دهه آخر صفر در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله دوم اقلام اساسی شامل برنج تایلندی، شکر، برنج هندی، گوشت قرمز و گوشت مرغ ویژه دهه آخر صفر ۱۴۰۲ به میزان ۹۹۲ تن خبر داد.

157086519 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص توزیع دو مرحله‌ای کالاهای اساسی در ایام محرم و صفر در استان گفت: توزیع مرحله نخست اقلام اساسی موردنیاز در ماه محرم و صفر که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان از ۲۸ تیرماه شروع شده بود که در مرحله اول توزیع اقلام اساسی محرم و صفر به میزان ۱۲۰۳ تن در آذربایجان شرقی صورت پذیرفت و مرحله دوم این طرح نیز از ۲۴ مردادماه آغاز شده که تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این کالاها صرفاً برای توزیع در ماه‌های محرم و صفر در بین هیئت‌ها، تکایا و دسته‌های عزاداری در نظر گرفته ‌شده و توزیع این اقلام با نرخ‌های مصوّب تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ و شرکت پشتیبانی امور دام استان، مقدار تعیین‌شده از این اقلام را براساس برش شهرستانی به هیئت‌های مذهبی و مواکب که از سوی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تبلیغات اسلامی استان معرفی می‌شوند، تحویل می‌دهند.

وی افزود: این اقلام به ‌منظور تهیه و توزیع نذورات باقیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، مواکب، تکایا و دسته‌های سوگواری و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان قرارگرفته است.

فتحی ادامه داد: مجموع کل کالاهای اساسی اختصاص‌یافته در مرحله دوم به استان برای ایام محرم و صفر ۹۹۲ تن است که به تفکیک سهمیه برنج هندی ۲۷۱ تن، شکر ۲۷۹ تن ، برنج تایلندی رده ب ۱۱۷ تن، برنج تایلندی هومالی ۱۹۱ تن و گوشت قرمز منجمد ۹۶ تن و گوشت مرغ ۳۸ تن است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناببه نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی؛ وی مجموع اقلام اساسی ایام محرم و صفر جهت توزیع بین هیئت‌های مذهبی، تکایا، دسته‌های سوگواری و… را ۲ هزار و ۱۹۵ تن اعلام نمود.

خبرنگار/ زهرا فرتوت

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

index 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

استخدام شرکت سهند سیلیس تبریز (شهرستان بناب)

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ شرکت سهند سیلیس تبریز جهت تکمیل کادر خود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 12 =