شنبه 1 اردیبهشت 1403

تنها ۱۸درصد ورزش بناب موفق به استفاده از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا شدند

Captureccccccccccc - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب گفت: تنها ۱۸ درصد از صاحبان مشاغل ورزشی آسیب دیده از کرونا در اخذ تسهیلات ویژه این مشاغل بهره مند شدند.

اخبار بناب/ سیدمجید یزدانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب بااشاره به مراحل طولانی اخذ این تسهیلات تصریح کرد: متاسفانه ۲۲ نفر از ۶۵ نفر ثبت نام کننده صاحبان مشاغل ورزشی موفق به ثبت مجدد در سامانه کارا شدند که از این تعداد نیز بعلت سختی مراحل اخذ تسهیلات تنها ۱۲ نفر به بانکها معرفی شدند.

وی افزود: متاسفانه مبلغ تسهیلات دریافتی این افراد نیز کفاف اجاره های هنگفت ماهانه سالن های ورزشی را که اکثرا بالای ۳۰میلیون ریال است را نمیدهد.

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان بناب، رئیس ادره ورزش و جوانان این شهرستان با انتقاد از عدم توجه به اشتغالزایی در حوزه ورزش اظهار کرد: ورزشکاران با سالها تلاش و ممارست به حد مربیگری میرسند ولی متاسفانه در کارگروه اشتغال برای معتادین ترک کرده وام اشتغال اختصاص می یابد ولی حمایتی از ورزشکاران نمیشود.

http://www.akhbarbonab.ir/1937/( لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =