شنبه 8 اردیبهشت 1403

جزئیات برنامه‌های 22 بهمن 1402؛ از برگزاری مراسم در 70 کشور جهان تا گرامیداشت اربعین شهدای کرمان

حشمت‌الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی جزئیات برگزاری مراسم 22 بهمن 1402 را تشریح کرد.

14021119000210 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ حشمت الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه ۲۱ بهمن) در نشست خبری که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: ما در ظرف دو ماه گذشته هر آنچه مقدور بود به استخدام درآوردیم تا بتوانیم اقداماتی را در راستای برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا درآوریم.

وی افزود: ملت ایران از آنچنان عزت و سربلندی برخوردار هستند که اگر تمام دستگاه های اجرایی خود را زیر پای آن ها بیاندازند باز هم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

به نقل از فارس؛ رئیس ستاد مرکزی دهه فجر، اظهار کرد: این ملت غیور برای فردا چنان حماسه‌ای خلق خواهند کرد که در دنیا نظیر نخواهد داشت، ما برنامه های خودمان را از ۱۲ بهمن ماه و در تمام سراسر کشور به اجرا درآوردیم و شاهد بودید که در تمامی مساجد جشن های دهه مبارک فجر به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: امشب (21 بهمن) در تمام مساجد کشور به مناسبت اربعین شهدای کرمان مراسم تعظیم به مقام شهدا در مساجد سراسر کشور اجرا خواهد شد. همچنین؛ از ساعت 21 (9شب) امشب در تمامی اماکن عمومی و در میادین بزرگ گلبانگ الله اکبر و مراسم نورافشانی را خواهیم داشت.

قنبری گفت: ما در 1400 بخش و شهرستان و بالغ بر 35000 روستای کشور مراسم گرامیداشت دهه فجر را در قالب راهپیمایی‌های مرسوم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9:30 و در مسیرهای 12گانه از جمله مسیر اختصاصی شهید آرمان علی‌وردی آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر، تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت ۶ صبح به مردم ارائه سرویس رایگان می دهند. بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ غرفه در مسیر در نظر گرفته شده است. بالگردهای ارتش مردم را گلباران می کنند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور سخنران مراسم راهپیمایی در تهران خواهد بود. تمهیدات لازم برای برگزاری نماز ظهر و عصر نیز فراهم شده است.

قنبری خاطرنشان کرد: ۷ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی مراسم را پوشش خواهند داد.

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر خبرداد: فردا منطبق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بیش از ۷۰ کشور و ۱۴۰ نقطه دنیا یوم‌الله ۲۲ بهمن گرامی داشته می‌شود. همچنین؛ ساعت 11:22 دقیقه یعنی 22 بهمن که سالروز پیروزی ملت ایران است، شاهد بزرگترین همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران در سراسر ایران خواهیم بود.

قنبری در پاسخ به سوالی درباره حمایت از مردم غزه در مراسم روز ۲۲ بهمن، گفت: آنچه که در غزه رخ می دهد، باطن نظام لیبرال دموکراسی است و امروز چهره عریان نظام سلطه مشخص شده است. در ایران هم هر هفته راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود. مردم ایران خود را موظف به همراهی با مردم فلسطین می دانند. در مراسم فردا هم همراهی مردم با مردم غزه را مشاهده خواهید کرد.

وی ادامه داد: الان موضوع، اسرائیل نیست بلکه آمریکاست که از این جنایتکاران حمایت می کند اما هر روز در حال تحقیر شدن است و همین تحقیر شدن آمریکا در منطقه یکی از دستاوردهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است.

قنبری در خصوص رویکرد این ستاد نسبت به انتخابات، گفت: نگاه ما در ستاد دهه فجر نسبت به انتخابات این است که انتخابات یک شادابی در امتداد دهه فجر است. در ۲۲ بهمن خواهید دید که پرداختن به انتخابات یک اصل اساسی است. ما در جهت ترغیب مردم برای حضور در انتخابات اقدام می‌کنیم. یوم‌الله 22 بهمن زیربنای حضور ملت ایران در انتخابات اسفندماه خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر با بیان اینکه بعضاً گفته می‌شود راهپیمایی 22 یک راهپیمایی حکومتی است، گفت:  این حرف کاملا غلط است؛ ما در دفاع مقدس مردمی‌ترین دفاع را داشتیم و این مهمترین پدیده مردمی بعد از انقلاب اسلامی بوده است و مردم مضایقه‌ای نداشتند. باید کار با تشکیلات به پیش برود؛ دولت در اختیار مردم است و مردم صاحب کشور و یوم‌الله 22 بهمن هستند.

قنبری در پایان اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف کشور، فرزندان مردم هستند و به مردم خدمت می‌کنند. اگر دستگاه‌های متعدد هم هیچ کاری انجام ندهند، مردم پای‌کار هستند و از ملت دفاع خواهند کرد و البته که دستگاه‌ها، به مردم خدمتگزاری می‌کنند و باید بر این خدمات، بیفزایند.

22# بهمن

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =