جمعه 10 فروردین 1403

تجلیل از مدال آوران کشوری بوکس شهرستان بناب

مراسم تجلیل از مدال آوران کشوری بوکس شهرستان بناب برگزار شد.

photo ۲۰۲۲ ۱۰ ۱۱ ۱۶ ۵۳ ۰۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فرماندار بناب در این مراسم با بیان این که شرایط ورزش قهرمانی در بناب رو به رشد است از عملکرد اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزش شهرستان تمجید نمود.

رضا لعلی با اشاره به اینکه جایگاه ورزش شهرستان بناب با کسب عناوین مختلف کشوری ارتقاء یافته است و امیدوارم بزودی شاهد کسب عناوین آسیایی و جهانی باشیم . از زحمات شبانه روزی این ورزشکاران و مربیان زحمتکش تقدیر و تشکر کرده و قهرمانان ورزشی را سرمایه های این کشور دانست و بر لزوم حفظ سرمایه های ملی تاکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران بوکس بناب مقام های کسب شده در مسابقات کشوری را حاصل تلاش تمام دست اندرکاران بوکس شهرستان دانست و گفت: جایگاه بوکس شهرستان بناب در استان مطلوب است و امیدواریم شاهد درخشش این عزیزان در سطوح بالاتر باشیم .

سید مجید یزدانی با تمجید از عملکرد بوکسورهای شهرستان بناب در مسابقات استعداد های برتر کشور گفت: درخشش دو بوکسور نوجوان بنابی در مسابقات استعداد های برتر کشور و کسب دو مدال برنز توسط امیرمحمد قبله ای و رضا ولایتی مایه غرور و مباهات برای جامعه ورزشی این شهرستان شد.

یزدانی با تقدير از توجه خاص فرماندار بناب به مقوله ورزش اظهار داشت: بی شک حمایت های فرماندار محترم و سایر مسئولین شهرستان از ورزش و جوانان بناب باعث شکوفایی هر چه بیشتر این استعدادها خواهد شد.

در انتهای این مراسم از دو بوکسور بنابی رضا ولایتی و امیرمحمد قبله ای که اخیرا در مسابقات بوکس استعدادهای برتر #کشور موفق به کسب دو مدال برنز کشور در رده نوجوانان شده بودند همچنین احمد رمضانی مربی این ورزشکاران و شهرام بکتاش رئیس موفق بوکس شهرستان بناب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده

  • @akhbare_bonab تلگرام
    ایتا @akhbarbonab
    سروش splus.ir/akhbarbonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =