جمعه 10 فروردین 1403

بلاتکلیفی مجتمع مسکونی دنیز فرهنگیان شهرستان بناب

مجتمع ۳۰۰ واحدی دنیز (فرهنگیان) شهرستان بناب نزدیک به ۵ سال است که بلاتکلیف مانده و صرفاً فنداسیون پروژه در طول این مدت کار شده است‌.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۲۸ ۱۳ ۱۰ ۲۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۷ بود که با حضور مسئولان وقت شهرستان بناب، پروژه ۳۰۰ واحدی مجتمع دنیز (فرهنگیان) واقع در بلوار لاله کلنگ زنی شد و قرار بود ۳۰۰ خانوار در کوتاه‌مدت صاحب سرپناه شوند.

این پروژه در زمینی به مساحت ۷۵۰ هزار مترمربع هم اکنون در بلاتکلیفی بوده و تنها فنداسیون آن کار شده است.

به اذعان صاحبان واحدهای مسکونی ۳۰۰ نفر هرکدام ۱۳۲ میلیون تومان در آغاز پروژه پیش پرداخت واحدهای خود را پرداخت کرده‌اند اما امروز با گذشت نزدیک به ۵سال هنوز از اتمام و فرآیند تکمیل مجتمع خبری نیست.

شنیده ها از صاحبان واحدهای دنیز حاکیست که این مجتمع بدون پروانه ساخته شده و فنداسیون آن نیز با پیش پروانه شهرداری فرایند خود را طی کرده است و گویا این مشکل قانونی باعث شده تا شهرداری مانع تکمیل این پروژه شود.

امروز با افزایش اخسار گسیخته نرخ مسکن، اجاره بهای آن نیز گران شده تا آنجا که رویای خانه دار شدن جوانان تبدیل به رویای تامین اجاره بهای مسکن شده است و اما در این آشفته بازار مسکن، خانوار از فرهنگیان شهرستان بناب که در این مجتمع سرمایه گذاری کرده اند، سالها چشم انتظار به دست آوردن یک سرپناه هستند، اما به دلیل اختلاف بین شهرداری و تعاونی مسکن فرهنگیان بناب این پروژه در بلاتکلیفی به سر می برد.

در خاتمه انتظار می رود، دستگاه های متولی ضمن پاسخگویی به این مشکل، به موانع قانونی پروژه خاتمه داده و فرهنگیان عزیز را از این بلاتکلیفی نجات دهند.منبع/ انعکاس بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =