جمعه 10 فروردین 1403

بستری ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب

3408163 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از آغاز واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان بناب خبر داد و گفت: هم اکنون ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب بستری است.

به گزارش اخبار بناب به نقل از مهر/ وحید رضایی ظهر امروز سه شنبه در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب افزود: فاز اول واکسیناسیون بدون کوچک‌ترین مشکلی با تلاش همکاران به صورت سه شیفت انجام شد.

به گفته وی، تاکنون یک هزار و ۸۰۲ دز واکسن به شهرستان بناب تحویل شده که یک هزار و ۱۱۱ دز تزریق شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بناب با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی سالمندان بالای ۸۰ سال علیه کرونا از امروز آغاز شده و تا سیزدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت؛ افزود: یک هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان بناب بالای ۸۰ سال داریم که به ۸۰ درصد گروه هدف تزریق خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان عزیز نگران اجرای مراحل واکسیناسیون نباشند و به ترتیب اولویت با آنها تماس گرفته خواهد شد که پیش بینی می‌کنیم در دو نوبت شیفت صبح و عصر ۵۰۰ نفر واکسینه شوند.

وی گفت: از لحاظ رنگ بندی شهرستان بناب جزو شهرهای قرمز کرونایی است و هم اکنون ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب بستری هستند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2916(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =