دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان بناب

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان خبر داد.

696245 716 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

 به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ حجت الاسلام عبدالله طالبی در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه ناحیه بناب با اشاره به ویژگی های بارز این شهید، اظهار کرد: شهید مطهری دارای شخصیتی مجاهد، متفکر، اسلام شناس و فردی فقیه بود که در جریان مبارزه با انحرافات عقیدتی، سیاسی و فکری فعالیت کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران تنها نهاد و سازمان نظامی است که از ابتدای تاسیس تا به امروز در مسائل عقیدتی سیاسی و عمق بخشی به تفکر دینی و معنوی کارکنان و آحاد بسیج تمرکز کرده است.

وی از برگزاری دوره های مختلف عقیدتی و سیاسی در مجموعه های سپاه به جهت هم تراز بودن انقلاب اسلامی از لحاظ نظامی و معنوی دانست و بیان کرد: امروزه دستاوردهای سپاه به دو عنصر مهم موفقیت های نظامی و بالا بردن ایمان همکاران و بسیجیان وابسته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه اشاره کرد و گفت: برنامه های این هفته از ۹ اردیبهشت آغاز و تا ۱۴ اردیبهشت با برگزاری برنامه های متنوع ادامه خواهد داشت.

طالبی برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشست های بصیرتی و روشنفکری، تجلیل از معلمان نمونه، تجلیل از مربیان طرح صالحین، دیدار با خانواده شهداء، نشست مطالبه گری از مسئولان، ویزیت رایگان، دیدار با ابرار و مدیر حوزه علمیه، غبارروبی مزار شهداء را بخشی از برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش بزرگ حکمت مطهر با موضوع اندیشه های شهید مطهری خبر داد و گفت: این برنامه ۱۲ اردیبهشت با محوریت جهاد تبیین و ترویج اندیشه های مبتکرانه این شهید والامقام همراه با تجلیل از مربیان، هادیان و مدیران عقیدتی سیاسی و… برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طالبی در پایان با اشاره به فرمایشات امام رضوان الله مبنی بر اینکه مطهری فرزند عزیزی برای من و پشتوانه محکم برای حوزه های دینی، علمی و خدمتگزار سودمند برای ملت و کشور بود اظهار کرد: باید سیره و تفکرات شهید مطهری را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه خود به کار گرفت.

گفتنی است: برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه ناحیه بناب از 10 اردیبهشت آغاز و تا ۱۴ اردیبهشت با برگزاری برنامه های متنوع ادامه خواهد داشت.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =