جمعه 10 فروردین 1403

باید از خانواده‌های معتادانی که اراده جدی بر ترک مواد مخدر دارند، حمایت کنیم

باید از خانواده‌های معتادانی که اراده جدی بر ترک مواد مخدر دارند، حمایت کنیم

فرماندار بناب بر ضرورت حمایت از خانواده‌های معتادانی که اراده جدی بر ترک مواد مخدر دارند، تاکید کرد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا/ شهریار فتحی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با بیان اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد به مواد مخدر نیاز به وجود قوانین بالادستی محکمی داریم، گفت: لازم است نمایندگان مردم در مجلس در این خصوص به‌صورت جدی ورود داشته باشند.

وی اقدامات انجام شده توسط نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در کشف و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر را قابل تحسین دانست و اظهار کرد: امیدواریم فضا بیش از پیش برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزم همگانی و فرهنگ سازی داریم، گفت: در بسیاری از موارد با انجام آموزش‌های اصولی می‌توان از ابتلا افراد به اعتیاد جلوگیری کرد.

فتحی در این خصوص بر شناسایی گروه‌های آسیب‌پذیر و ارائه آموزش‌های لازم به این گروه‌ها تاکید کرده و افزود: خوشبختانه در شهرستان بناب اساتید برجسته‌ای در حوزه و دانشگاه وجود دارد که می‌توان از ظرفیت آنها برای آگاه سازی جامعه و ارائه آموزش‌های لازم بمنظور کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر ضرورت وجود تصمیمات قاطع و قوانین یکدست و محکم در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد باقری بنابی افزود: در صورت وجود اراده جدی می‌توان گام های مهمی در راستای مبارزه با مواد مخدر چه در سطح ملی و چه در سطح شهرستان برداشت. وی همچنین خواستار شناسایی محلی برای احداث کمپ ترک اعتیاد در شهرستان شد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3188(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

انتهای پیام/ مدیرمسئول ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =