یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

اهدای ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه بناب

به گزارش اخبار بناب به نقل از بسیج: فرمانده سپاه بناب گفت: در ادامه کمک های مومنانه 16 سری جهیزیه به همت سپاه بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، حوزهای بسیج و خیرین به نوعروسان بنابی اهدا شد.

 یحیی حیدری افزود: این جهیزیه ها به همت سپاه ناحیه بناب، کمیته امداد امام خمینی(ره)، حوزه های مقاومت بسیج و همکاری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به اعتباری  بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال تهیه و اهدا می شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه از اولین روزهای شروع بیماری کرونا همواره با تلاش فراوان در کنار مردم بوده و خدمت رسانی کرده است، اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس منحوس حدود ۳۰ هزار بسته غذایی با همکاری خیرین ادارات و سایر ارگان ها تهیه و به قشرهای های مختلف متضرر از بیماری کرونا توزیع شد.

 حیدری در پایان با تاکید بر اینکه اهدای این جهازیه ها با هدف فقر زدایی و داشتن جامعه ای بدون نیازمند انجام می‌شود اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ حدود ۶۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال اهدا شده است.

به گزارش اخبار بناب: در سال ۹۹ با همت خیرین شهرستان بناب ۶۵ سری جهازیه به ارزش ۹۸۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

http://www.akhbarbonab.ir/2402/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =