سه‌شنبه 29 اسفند 1402

انتقاد از برگزاری نمایشگاه مبلمان در سالن ورزشی امام علی(ع) شهرستان بناب

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب؛ در روزهایی که مردم بعد از تحمل ایام سخت کرونایی نیاز شدید به ورزش و تقویت جسم و روح خود دارند در اتفاقی غیر منتظره اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب سالن ورزشی امام علی (ع) را به نمایشگاه مبلمان اجاره داده است.

این حرکت باعث دلخوری مردم بخصوص ورزشکاران شده است و تعدادی از ورزشکاران با ارسال پیام‌هایی، از اینکه نمایشگاه مبلمان در سالن ورزشی برگزار شده، انتقاد کردند.

یکی از این ورزشکاران نوشته است: سالن ورزشی امام علی(ع) با وجود امکانات کم مثل نبود سیستم تهویه و خرابی سرویس های بهداشتی و عدم پارکینگ مطمعن، جوانان ورزشکار به همین سالن هم دل خوش کرده اند اما حیف که ۱۰ روز جهت برگزاری نمایشگاه مبل به اجاره رفته است.

ورزشکار دیگری پیام داده و گفته: ایا واقعا وضعیت مالی اداره ورزش و جوانان اینقدر بد شده است که برای درامد زایی به هر دری میزند یا خدایی نکرده دست هایی پشت پرده است.

ورزشکار دیگری میگوید: مدیریت اداره ورزش و جوانان وظیفه اش چیست؟ برپایی نمایشگاه مبلمان!

و ورزشکار گلایه مند دیگری گفته: حالا که محیط ورزش از جوانان به بهانه درآمد زایی گرفته شده، این جوانان و ورزشکاران کجا وقت خود را صرف کنند؟ (ماهواره،قلیان،مواد مخدر و …؟)آیا نمیشد این نمایشگاه در محل دیگه‌ای مثل پارک ها و …برگزار شود؟

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در گفتگو بااخبار بناب در تشریح این خبر افزود:باتوجه به اینکه این سالن ورزشی به بخش خصوصی باشگاه آراز واگذار شده و این تیم برای باشگاه داری خود نیاز به کسب درآمد دارد فلذا با موافقت مسئولان شهرستان این سالن ورزشی در مقابل مبلغی برای ۱۰ روز به برگزاری نمایشگاه مبلمان اختصاص داده شده است.

سید مجید یزدانی گفت: بنده در کانال بناب تیراختورچولاری اطلاع رسانی کرده ام که کلیه فعالیت های ورزشی سالن علوی در مدت این ۱۰ روز به مجتمع بزرگ ورزشی انتقال یابد.

وی گفت: با توجه به اینکه حمایت اسپانسرها جواب گوی هزینه های باشگاه آراز بناب نیست لذا این باشگاه اقدام به اجاره دادن سالن ورزشی به نمایشگاه مبلمان شده است.

گفتنی است: با وجود تعداد محدود سالن های ورزشی در شهرستان بناب، گاهاجوانان ورزشکار حتی برای گرفتن سانس های ورزشی مجبور به فعالیت در ساعات دیر وقت شب هم میشوند.

1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =