پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومانی برای احداث سازه ای گلخانه ای شهرک گلخانه ای شهرستان بناب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب از احداث سازه های گلخانه ای شهرک گلخانه ای بناب با اعتبار 270 میلیارد تومان خبر داد.

photo ۲۰۲۲ ۱۲ ۰۶ ۱۶ ۳۵ ۱۸ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ روح الله خیری از شروع احداث سازه های شهرک گلخانه ای بناب خبر داد و گفت: خوشبختانه کار تکمیل شهرک گلخانه به خوبی در حال انجام می باشد و سازه های گلخانه‌ای این شهرک نیز در حال احداث و نصب می باشد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل آب، برق و گاز در شهرک گلخانه بناب به مساحت بیش از ۳۰ هکتار در حال انجام شدن است، گفت: تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک گلخانه‌ای با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام شده است.

روح الله خیری با اشاره به آغاز احداث سازه های این شهرک گفت: از کل مساحت ۳۰ هکتاری اراضی شهرک گلخانه‌ای حدود ۲۲ هکتار از آن به صورت سالن سرپوشیده خواهد بود.

وی افزود: در فاز اول احداث سازه های گلخانه ای شهرک گلخانه بناب چیزی حدود ۶ هکتار از اراضی به صورت سالن های سرپوشیده احداث خواهد شد که برآورد می شود برای کل ۲۲ هکتار از سازه های گلخانه ای چیزی حدود ۲۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با اشاره به اشتغال زایی مناسب در هنگام راه اندازی کامل شهرک گلخانه بناب گفت: پیش بینی شده است که با تکمیل این شهرک گلخانه‌ای زمینه اشتغال برای بیش از ۲۵۰ نفر فراهم شود.

روح الله خلیلی در پایان در خصوص بازار هدف محصولات شهرک گلخانه ای بناب گفت: تمام محصولات این شهرک گلخانه‌ای برای نیازهای داخلی و در بخش صادرات به کشورهای عراق، روسیه و چند کشور دیگر برنامه‌ریزی شده است.منبع/صدای بناب

اخبار بناب/روبیکاhttps://rubika.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/ایتا http://eitaa.com/akhbarbonab

اخبار بناب /سروش
splus.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/تلگرام
@akhbare_bonab

اخبار بناب اینستاگرام
instagram.com/akhbarbonab1399
اخبار بناب وب سایت
http://www.akhbarbonab.ir

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =