شنبه 8 اردیبهشت 1403

اختلاف نظرها در شورای شهر مراغه بالا گرفت/رکورد جابه جایی شهردار شکست انتخاب ۶ شهردار طی ۲ سال در شهر مراغه

اعضای شورای شهر مراغه برای انتخاب سرپرست شهرداری این شهر دچار اختلاف نظر هستند و این شهر در این دوره از مدیریت شهری شش شهردار برای خود دیده است و از این حیث یک رکورد به شمار می رود.

اختلاف نظرها در شورای شهر مراغه

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ اعضای شورای شهر مراغه برای انتخاب سرپرست شهرداری این شهر دچار اختلاف نظر هستند و این شهر در این دوره از مدیریت شهری شش شهردار برای خود دیده است؛ همین ماجرا و تغییرات متعدد باعث شده تا تعدادی از کارکنان شهرداری مراغه درب ساختمان شورا را امروز قفل و زنجیر کردند.

به نقل از مهر: با افزایش اختلاف‌ها در شورای شهر مراغه و معرفی سه سرپرست در هفت ماه گذشته، جمعی از کارکنان شهرداری مراغه با حضور در شورای شهر درب ساختمان شورا را قفل و زنجیر کردند.

شورای شهر مراغه از اردیبهشت ماه سال جاری با عزل شهردار دچار اختلاف شده‌اند و در این مدت سه سرپرست را برای شهرداری مراغه معرفی کرده‌اند.

در آخرین این موارد، گویا اعضای شورای شهر مراغه سرپرستی را که ۲۱ روز قبل معرفی کرده بودند عزل و نفر جدیدی را برای سرپرستی شهرداری مراغه معرفی کردند.

به دنبال این اقدام کارکنان شهرداری در اقدامی درب شورا را به قفل و زنجیر کشیدند.

کارکنان شهرداری پس از قفل درب شورا با تجمع در سالن اجتماعات شهرداری خواستار رسیدگی مسئولان شهرستان و استان به این موضوع شدند و با امضای طوماری به استاندار آذربایجان شرقی خواستار حل مشکل ۷ ماهه شورای شهر شدند.

موضوع انتخاب سرپرست جدید برای شهرداری مراغه اما در بین اعضای شورا نیز محل اختلاف است.

اختلاف نظرها در شورای شهر مراغه بالا گرفت/رکورد جابه جایی شهردار شکست انتخاب ۶ شهردار طی ۲ سال در شهر مراغه

170342394 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

ابراهیم خوش‌رفتار رئیس شورای شهر مراغه در این خصوص با بیان اینکه در ۲.۵ سال گذشته ۶ بار شهردار برای مراغه معرفی شده است، گفت: معرفی سرپرست برای شهرداری توسط شورا از سوی برخی رسانه‌ها شایعه است.

خوش‌رفتار ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر مشکلات به وجود آمده، تصریح کرد: علی نژاد ابیض همچنان سرپرست شهرداری مراغه است.

اما حسین شیخ فرجی، یکی از اعضای شورا که جزو کسانی است که به سرپرستی «نژادابیض» رأی موافق داده است، خبر تغییر سرپرست شهرداری را تأیید کرده است!

داوود اسدیان، فرماندار مراغه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ و در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه ضمن انتقاد از عملکرد شورای شهر مراغه اظهار کرد: اختلاف بین اعضای شورای شهر موجب شده پنج ماه شهردار مراغه انتخاب نشده است.

وی افزود: اگر اعضای شورای شهر به وظیفه قانونی خود در انتخاب شهردار عمل نکنند طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

برای حل این اختلاف‌ها در ماه‌های گذشته امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس، جلسات جداگانه‌ای تشکیل داده‌اند اما همچنان قطار حرکت شورا بر ریل اختلاف حرکت می‌کند.

شورای اسلامی شهر مراغه هفت عضو دارد و یک نفر از آنان اخیراً بین دو گروه سه نفری جابه‌جا شد تا حاشیه‌های پارلمان شهری همچنان پررنگ‌تر از متن آن باشد.

خبرنگار/ روح اله احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

index 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

استخدام شرکت سهند سیلیس تبریز (شهرستان بناب)

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ شرکت سهند سیلیس تبریز جهت تکمیل کادر خود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =