سه‌شنبه 29 اسفند 1402

احتکار نزدیک ۸ تن برنج در شهرستان بناب

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۷ تن و ۷۳۰ کیلوگرم برنج احتکار شده به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سردار حسین عبدی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر احتکار مقادیری برنج در یکی از انبارهای حاشیه شهرستان بناب ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا این شهرستان قرار گرفت.

169055096 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی افزود: ماموران با همکاری عوامل ادارات تعزیرات حکومتی ، صمت و جهاد شهرستان پس از شناسایی محل احتکار در یک ابزار، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۷ تن و ۷۳۰ کیلوگرم برنج که به صورت غیر قانونی احتکار شده بود را کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش محموله مکشوفه را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد‌.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 18 =