پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آوازه کباب بناب برای اولین بار در خارج از مرزها

برند کباب بناب در جشنواره بین المللی خوراک و غذا در کنار چندین برند مطرح جهان بصورت رسمی در کشور ارمنستان به نمایش گذاشته می شود

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ جشنواره خوراک و غذا در کشورهای مختلف با حضور برندهای غذایی سنتی و مطرح جهان برگزار می شود طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

طبق روال این جشنواره امسال به میزبانی کشور ارمنستان این رویداد بزرگ در شهر سیسان از ۱۷ تا ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد و بنابه اقدامات ثبت اخیر برند کباب بناب در سطح ملی به پیشنهاد وزیر محترم میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین دعوت وزرات گردشگری کشور ارمنستان برند پرآوازه کباب بناب نیز در کنار رقبای خود اولین تجربه برون مرزی خود را خواهد نمود.

دبیرخانه کباب بناب هماهنگی های لازم را در جهت نمایش هر چه بهتر و شناساندن این میراث کهن گذشتگان به جامعه بین المللی انجام داده است.

اعضای شرکت کننده در مجموعه کباب بناب بصورت فراخوان عمومی از بین کباب پزان این اتحادیه انتخاب شده و در این سه روز هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۴ ۲۲ ۱۶ ۱۱ ۳۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

گفتگوی پایگاه خبری اخبار بناب با مردم روستای چپقلو و پیگیری وضعیت آب شرب این روستا/فیلم گلایه بیش از 7هزار نفر از مردم روستایی شهرستان بناب از وضعیت بد آب شرب

پایگاه خبری اخبار بناب با مردم روستای چپقلو گفتگو کرده و پیگیری وضعیت آب شرب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =