جمعه 31 فروردین 1403

ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﻤﻮﻡ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻠﻤﻮﺱ ﺑﺎﺷﺪ

فرماندار بناب گفت: نتایج جلسات ستاد تنظیم بازار باید برای مردم کاملاٌ ملموس باشد و جا دارد مصوبات این جلسه در تمام حوزه ها عملیاتی شود.

ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﻤﻮﻡ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻠﻤﻮﺱ ﺑﺎﺷﺪ

به گزارش اخبار بناب؛ شهریار فتحی امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به آشفتگی بازار در آستانه عید نوروز اظهار کرد: حتماً باید نظارت ها بیشتر شود و با متخلفان بعد از اخطار اولیه برخورد شود.

به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب همچنین با تأکید بر ضرورت مدیریت اداره صمت در توزیع کالاهای اساسی افزود: باید از دادن کالاها و اجناس یارانه ای به اصنافی که سوابق و کارنامه خوبی در توزیع معیشت مردم ندارند، اجتناب شود.

فتحی در ادامه سخنان خود گریزی نیز به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زد و گفت: استارت شروع ثبت نام انتخابات شوراها زده شده و امیدواریم افرادی که دغدغه شهر دارند و قصد دارند وضعیت شهر را از حالت فعلی خارج و چهره شهر را تغییر دهند، وارد صحنه انتخابات شوند تا بلکه این شهر به وضع مطلوبی دست یابد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2653(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 14 =