جمعه 10 فروردین 1403

کسب رتبه اول شهرستان بناب در آزمون همایش حکمرانی روستایی شهرستان های استان‌های کشور

کسب رتبه اول شهرستان بناب در آزمون همایش حکمرانی روستایی بین ۱۰۰ روستا از ۱۰۰ شهرستان استان‌های کشور

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فرماندار شهرستان بناب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دهیاری های شهرستان بناب با بیان اینکه دهیاران بدنبال حل مشکلات مردم باشند و سعی در جلب مشارکت مردم داشته باشند گفت: تلاش صادقانه و همراه با پاکدستی دهیاران عاملی است که منجر به جلب رضایت و اعتماد مردم شده و در اجرای طرح ها و برنامه ها در روستاها مشارکت خواهند کرد.

رضالعلی برگزاری همایش حکمرانی روستایی در استان قم طی هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این همایش خوشبختانه شهرستان بناب توانست در آزمونی که در پایان همایش برگزار شد رتبه اول را در بین ۱۰۰ روستا از ۱۰۰ شهرستان استان‌های کشور که در همایش حضور داشتند کسب کند و این مساله باعث شده دیدگاه مسئولین ارشد وزارت کشور و حوزه علمیه نسبت به شهرستان بناب مثبت شود که باعث خواهد شد پیش از این وظیفه ما سنگین تر شود.

وی ارائه طرح های ابتکاری بمنظور حل مشکلات روستاها را از جمله موضوعات اساسی مطرح شده در همایش عنوان کرد و از دهیاران خواست تا با مشارکت مردم توانایی ها و ظرفیت های موجود در روستاهای خود را شناسایی کنند و به ارائه طرح های ابتکاری در این حوزه ها بپردازند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 18 =