جمعه 10 فروردین 1403

چاقی در بین اهالی شهرستان بناب افزایش یافته است / لزوم آشنایی کودکان با ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب از افزایش چاقی در بین اهالی این شهرستان خبر داد.

Capture - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سیدمجید یزدانی در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان بناب با اشاره به اینکه جلسات شورای ورزش همگانی برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی آغاز شده است گفت: به تبع این حرکت، جلسات با اهداف و برنامه ریزی جهت ورزش همگانی در شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در کشور ما هزینه های مناسبی برای ورزش در نظر گرفته نمی شود و می بایست توجه بیشتری به ورزش داشته باشیم چراکه با سرمایه گذاری در حوزه ورزش می توانیم موجب کاهش ده برابری هزینه های درمان شویم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشورهای پیشرفته جهان در حوزه ورزش هزینه می کنند، گفت: تمام دنیا بر این باورند که هزینه کردن در حوزه ورزش باعث کاهش هزینه های درمان می شود و این امر به نفع دولت ها و جامعه هست.

یزدانی با اشاره به افزایش چاقی در سطح شهر بناب گفت: متاسفانه به دلیل عدم تحرک و ورزش در بین اقشار مختلف شاهد افزایش وزن و بیماری های مختلفی از قبیل کبد چرب و غیره در بین مردم هستیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به ورزش دانش آموزی در سنین پایین اظهار کرد: متاسفانه گاهی دیده می‌شود که استخوان دست و پای دانش آموزان در کوچکترین حادثه دچار شکستگی می شود و این حوادث نشان می دهد که ورزش در بین کودکان به شدت کاهش یافته و این گونه آثار منفی کم تحرکی آنان در جامعه نمایان میشود.

انتهای خبر: ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =