پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هم‌افزائی مدیران بنیاد مراغه و بناب

با برگزاری جلسۀ مشترکی در حضور سرپرستان بنیادهای شهید و امور ایثارگران مراغه و بناب، زمینه‌های همکاری بنیاد دو شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

mar - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایثار؛ در این جلسه که با حضور سیدمحمد موسوی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه و احمد خیرخواه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب برگزار شد، شرکت در یادواره‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری از جمله محورهای همکاری دو بنیاد اعلام شد.

همچنین در این جلسه گسترش همکاری ها از طرف دو بنیاد برای اجرای «طرح سپاس» و دیدار و ملاقات با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که دارای پرونده میهمان هستند، توافق شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در این جلسۀ مشترک گفت: با اشاعۀ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌خصوص ترویج آن در مدارس می‌توان سبک زندگی شهدا را شناساند و گامی در جهت آشنایی جوانان و نوجوان با این فرهنگ برداشت.

سیدمحمد موسوی، تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ارزش‌های دفاع مقدس در نهادی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران را ضروری دانست و عنوان کرد: پیشرفت در حوزه‌های مختلف، امنیت و آرامش در اقصی نقاط میهن اسلامی مرهون جان‌فشانی و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =