جمعه 10 فروردین 1403

هزار بنابی واکسن کرونا دریافت کردند

۳۳ هزار بنابی واکسن کرونا دریافت کردند

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در سطح شهرستان گفت: تاکنون تعداد 33 هزار و 597 نفر در شهرستان بناب واکسینه شده‌اند که 25 هزار و 745 نفر دُز اول و 5 هزار و 18 نفر دُز دوم واکسن را زده‌اند.

به گزارش اخبار بناب به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب، اظهار داشت: با عادی‌انگاری وضعیت و تداوم دورهمی‌ها و مهمانی‌ها شاهد افزایش قابل توجه مبتلایان و تداوم شرایط فعلی هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری در ایام ماه محرم تصریح کرد: طبق دستورالعمل طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا اعمال محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای بخش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت که انتظار داریم هر بخش با اطلاع‌رسانی مناسب و اغناسازی مردم، همراهی و همکاری جامعه هدف خویش را جلب کند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در سطح شهرستان نیز تصریح کرد: تاکنون تعداد ۳۳ هزار و ۵۹۷ نفر در شهرستان بناب واکسینه شده‌اند که ۲۵ هزار و ۷۴۵ نفر دُز اول و ۵ هزار و ۱۸ نفر دُز دوم واکسن را زده‌اند.

فتحی با اشاره به سیر صعودی روند افزایش مبتلایان و بستری‌ها در بیمارستان بناب، گفت: اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آتی روزهای سختی را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =