جمعه 31 فروردین 1403

برنامه ریزی مدیریت دانشگاه پیام نور مرکز بناب برای مسکن کارمندانی که مسکن دریافت نکردند

نماینده مجلس بناب خواستار برنامه ریزی مدیریت دانشگاه پیام نور مرکز بناب برای مسکن کارمندانی که مسکن دریافت نکردند شد.

اخباربناب/ حجت الاسلام باقری بنابی دردیدار با مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز بناب در راستای اهداف و برنامه های آتی دانشگاه ضمن بازدید از این مرکز در جمع مسئولین دانشگاه حضوریافت و از نحوه اجرای برنامه ها و اهداف این مرکز استقبال کرد و کمبودها و نیازهای این دانشگاه را مورد بررسی قرار داده و در جریان مشکلات و چگونگی پیشرفت امور عمرانی قرار گرفت.

در این دیدار ریاست دانشگاه ضمن تشکر از حضور نماینده دردانشگاه نسبت به ارایه گزارش از وضعیت موجود و مشکلات دانشگاه و به درخواست های خود جهت پیشبرد اهداف دانشگاه  پرداخت.

 عطاءاله زرافشان درخواست افزایش رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ایجاد مزرعه صحفات خورشیدی واحداث مجتمع خدماتی رفاهی و فرهنگی در ورودی دانشگاه بودند.

در ادامه این جلسه نماینده بناب با اشاره به امکانات و پتانسیل های قوی موجود در پیام نور مرکزبناب خواستار همگرایی جمعی و کارشناسی کارکنان دانشگاه درراستای شناسایی فرصتها و بهره مندی از منابع و امکانات در اختیار دانشگاه برای رشد و پیشرفت پایدار آن شدند.

باقری بنابی افزود: قوی شدن به معنای واقعی کلمه تنها راه برون رفت از مشکلات و چالشهای دانشگاه است و برنامه ریزی و پشتکار فعال را لازمه تحقق آن دانست.

وی خواستار برنامه ریزی مدیریت دانشگاه پیام نور برای مسکن کارمندان که مسکن دریافت نکردند شد.

درادمه در خصوص پی گیری پیشنهادات رئیس محترم در خصوص تفکیک سند و اخذ مجوز مجتمع فرهنگی و تجاری جهت کسب درامد برای تودیع هزینه های جاری  دانشگاه مقرر گردید طی دوهفته آینده بعد تکمیل برنامه ها و درخواست ها، جلسه ای در مرکز  دانشگاه پیام نور کشور با اقای دکتر زمانی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور در خصوص پیگیری و تسریع موارد فوق با تلاشهای نماینده محبوب و مردمی شهرستان صورت گیرد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =