پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نریمان‌جهان به تراکتور ی شد

653481b9 2623 44ce 8988 65df63336cc3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

سامان نریمان‌جهان بازیکن تیم فوتبال نفتچی باکو پس از مذاکره با سران باشگاه تراکتور و چند سال دوری از این تیم دوباره به جمع قرمزپوشان تبریزی پیوست.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایرنا، پس از حضور رسول خطیبی در تراکتور زمزمه هایی مبنی بر مذاکره باشگاه با نریمان جهان به گوش می رسید تا اینکه از هفته گذشته این مذاکرات علنی شد و بازیکن مدنظر خطیبی پس از اخذ رضایت باشگاه آذربایجانی به جمع تراکتوری ها در نیم فصل دوم لیگ برتر اضافه شد.

نریمان جهان ۲۹ ساله و متولد شهر بناب در آذربایجان شرقی است که از محصولات مدرسه فوتبال تراکتورسازی به شمار می رود سابقه بازی در تیم های ماشین سازی، گسترش فولاد، نفت،  پیکان  و پرسپولیس تهران و تراکتور را دارد و  فصل گذشته از ماشین سازی تبریز به نفتچی منتقل شد و با این تیم نایب قهرمانی لیگ جمهوری آذربایجان را کسب کرد،

تیم تفتچی باکو در فصل جاری رقابت های لیگ برتر جمهوری آذربایجان پس از سال ها قرار گرفتن زیرسایه تیم قدرتمند قره باغ، با شکست این تیم در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است و این باشگاه در سایت رسمی خود با تایید خروج نریمان جهان از این تیم برای  او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرده است.

نریمان جهان بین سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ در تیم تراکتور حضور داشت و توانست ۱۰ گل به ثمر رسانده و در نایب قهرمانی تراکتور در لیگ برتر سال ۱۳۹۳ نقش بسزایی داشت.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2705(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۳ ۱۲ ۲۳ ۱۲ ۲۰ ۳۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درخشش دختران کاراته کار شهرستان بناب در مسابقات استانی

دختران کاراته کار شهرستان بناب در مسابقات سبکهای آزاد کاراته استان خوش درخشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =