پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فرماندار بناب چهره ای مردمی و دلسوز است

امام جمعه بناب: فرماندار بناب چهره ای مردمی و دلسوز است.

index 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ همزمان با هفته دولت فرماندار و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان با امام جمعه شهرستان بناب دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا تبدیل به ابر قدرتی در منطقه گشته است که تمامی خواسته های خود را به اجرا می رساند.

وی اقدامات انجام شده توسط دولت در شهرستان بناب طی یکسال گذشته را که گزارش آن توسط فرماندار داده شد را بسیار خوب و مثبت دانست و گفت: بحمدالله در کل کشور اقدامات خوبی توسط دولت انجام شده است.

باقری بنابی با بیان اینکه باید به مردم بها داده شود گفت: مسئولین در مراسمات و اجتماعات مردم حضور پیدا کنند و خود را جدای از مردم ندانند.

وی گفت: بحمدالله فرماندار محترم فردی کاملا مردمی و دلسوز مردم هستند و در سفر اخیری که بمنظور شرکت در همایش حکمرانی روستایی به شهر مقدس قم داشتند علی رغم تدارک مجموعه‌ای مستقل برای فرماندار ایشان در کنار مردم ماندند و این حرکت فرماندار بناب بازتابی گسترده در سطح حوزه علمیه و وزارت کشور داشت و جای بسی خوشحالی و افتخار برای شهرستان بناب است که چنین فرماندار مردمی دارد .

امام جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه وضعیت آب آشامیدنی بناب مناسب نبوده و هر روز مردم نسبت به این موضوع اعتراض دارند گفت: مسئولان تدبیری جهت حل مشکل آب شرب شهرستان بناب بیاندیشند.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها و معابر اصلی شهر گفت: این آسفالت در خیابان های اصلی شهر برازنده بناب نیست.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =