جمعه 10 فروردین 1403

سپاه در همه عرصه ها در کنار مردم مجاهدت کرده است

un - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیر حوزه علمیه بناب گفت: سپاه برآمده از جوانان برومندی است که با نثار خون خود، امنیت و اقتدار را برای ملت به ارمغان آورده‌ و شاهد بوده‌ایم پس از تشکیل سپاه، این نیرو در کنار مردم آماده مجاهدت بوده است.

به گزارش اخبار بناب؛ حجت الاسلام شیخ مجید باقری بنابی در جمع پاسداران و سربازان سپاه بناب مأموریت و رسالت سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی در تمامی جوانب آن برشمرد.

 به نقل از خبرگزاری بسیج: اظهار داشت: در عرصه دفاعی، بخش بزرگی از توانمندی‌های عظیم موشکی و پهپادی را مدیون دلیرمردان سپاه هستیم که در کنار ارتش در مسیر مبارزه با دشمنان، قد علم کرده‌اند و همچنان سینه خود را آماج دشمنی‌ها می‌کنند تا ملت ایران در آسایش و آرامش باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی ورود سپاه به عرصه سازندگی را از دیگر مولفه‌های موفق عملکرد سپاه عنوان و بیان کرد: مجاهدت در عرصه فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیز با عملکرد موفق سپاه همراه بوده است و در حوزه‌های مقابله با دشمنان نظام در عرصه‌های اطلاعاتی نیز سپاه خیره‌کننده ظاهر شده و دشمنان را منکوب ساخته است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) و روز جانباز بیان داشت: روزهای سخت جنگ طی شد و زخم‌های جنگ بر دل و جان جانبازان غیور ما باقی ماند که اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند و آنان همچون شهدای زنده، در جامعه نورافشانی می‌کنند.

شیخ مجید باقری بنابی با تأکید بر اهمیت پاسداشت خانواده‌های شهدا و جانبازان، گفت: تأکید موکد رهبر انقلاب اسلامی بر تکریم این عزیزان است و دستگاه‌ها وظیفه دارند که به بهترین شکل این عزیزان را مورد توجه قرار دهند و حرمت آنان را حفظ کنند.

وی در پایان سخنان خود نمونه بارز و پاسدار نمونه اسلام و انقلاب را سردار قاسم سلیمانی نام برد و گفت: این مرد الهی با اتکا به خدا و بهره جستن از سیره ائمه اطهار(ع) توانست تعهد و ولایتمداری خود را به انقلاب ثابت کند و به آرزوی خودش که همانا شهادت و جهاد در راه خدا بود برسد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2660(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =