جمعه 7 اردیبهشت 1403

رؤسای ادارات حق دورکاری در ایام کرونا را ندارند / انتقاد از عملکرد کرونایی شهرداری

فرماندار بناب با اعلام اینکه برای رؤسای ادارات دورکاری معنا و مفهومی ندارد؛ گفت: بنده اعلام می کنم، هیچ رئیس اداره‌ای حق دورکاری در ایام کرونا را ندارد.

رؤسای ادارات حق دورکاری در ایام کرونا را ندارند /  انتقاد از عملکرد کرونایی شهرداری

به گزارش اخبار بناب/ شهریار فتحی در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشاره به اینکه هیج مسوولی حق استفاده از دورکاری را ندارد؛ اظهار داشت: در صورت مشاهده با مسوول مربوطه برخورد خواهد شد؛ چرا که خون ما رنگین‌تر از شهروندی که در بیمارستان در حال جان دادن است، نیست

به نقل از خبرگزاری فارس؛ وی تصریح کرد: همه ما باید در شرایط جنگی به‌صورت آماده باش در میدان باشیم و فرماندهی عملیات در ادارات توسط مسوولان ادارات انجام می‌گیرد.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب سپس با انتقاد از عملکرد شهرداری در ایام کرونایی بیان کرد: کار شهرداری مهم و فراوان است و بایستی مدیریت شهری به دست این نهاد بوده و آنها با ارائه پیشنهادات منطقی و سازنده در کنترل و مدیریت بحران کرونا مسوولان شهرستان را یاری نمایند.

فتحی همچنین ضمن تأکید به رؤسای ادارات برای اجتناب از تشکیل جلسات غیرضروری در ایام کرونایی، از مدیران بانک‌ها نیز خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، خدمات لازم را تا آخرین فرد مشتری ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه با بیان اینکه شهرستان بناب از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در حالت قرمز قرار دارد؛ گفت: حرف زدن در چنین جلساتی راحت است ولی در مواقع حساس و ضروری باید مسوولان آستین همت را بالا بزنند و شبانه‌روز به صورت جهادی عمل کنند.

فتحی با اشاره به آغاز هفته سلامت خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان خواهش می‌کنم که به مدت یک هفته یک بار دیگر شعار «در خانه بمانیم» را عمل کنند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2903(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =