پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دولت در کنترل بیماری کرونا عملکرد بسیار موفقی داشت

فرماندار بناب: دولت در کنترل بیماری کرونا عملکرد بسیار موفقی داشت و در صورت سهل انگاری مجددا امکان شیوع و گسترش کرونا وجود دارد.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۰۸ ۱۱ ۰۹ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در جلسه کارگروه مقابله با بیماری کرونا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بمنظور جلوگیری از شیوع موج هشتم بیماری کرونا اظهار کرد: آمار ها نشان می‌دهد بیماری کرونا در حال افزایش بوده لذا لازم است در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خصوصا در اماکن عمومی، مدارس و دانشگاه‌ها جدیت بیشتری بخرج داده شود.

وی گفت: افرادی که کرونا گرفته یا مشکوک به کرونا هستند از حضور در محیط های عمومی اجتناب کنند در این خصوص کارکنان دستگاه های دولتی و ادارات هم با اخذ گواهی های پزشکی در طول دروه بیماری در منزل استراحت کنند.

وی به تلاش‌های جهادی کادر درمان در زمان شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: کادر درمان علی رغم آنکه سلامتی خودشان در خطر بود بمنظور حفظ سلامتی و جان مردم و امنیت جامعه در سنگر مبارزه با بیماری کرونا به همراه سایر اقشار از جمله بسیجیان عزیز ایستادند و مبارزه کردند و خوشبختانه با تدابیری که از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم در تولید و خرید واکسن کرونا صورت گرفت بیماری کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن کنترل شد اما باید توجه داشت همچنان این بیماری از بین نرفته و در صورت سهل انگاری مجددا امکان شیوع و گسترش آن وجود دارد.

انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =