جمعه 10 فروردین 1403

در گذشته در ثبت ملی بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران کم کاری شده است

لعلی فرماندار بناب: در گذشته در ثبت ملی بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران کم کاری شده است.

1024x754 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛رضا لعلی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهرستان بناب با اشاره به برگزاری بیست و یک دوره از این همایش در بناب، اظهار کرد: با توجه تاریخچه طولانی دوچرخه سواری در شهرستان بناب، دوچرخه را می‌توان جز جدا ناشدنی از فرهنگ و سبک زندگی بنابی ها دانست.

وی به ضرورت فرهنگ سازی برای استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه تاکید کرد که موجب حل مساله ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا ، آلودگی صوتی شده و سلامتی جسمانی افراد را در پی خواهد داشت.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه متاسفانه در ثبت ملی بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران در گذشته کم کاری شده است افزود: از این رو لازم است روزهای خاصی را در سال به دوچرخه سواری اختصاص دهیم و حتی مسئولین و کارکنان دولت هم در این روزها با دوچرخه به محل کار خود رفت و آمد کنند.

لعلی برگزاری جشنواره ها و رویدادهای همراه با شادابی و نشاط اجتماعی در شهرستان بناب را ضروری خواند و افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان در تلاش است که همزمان با بیست و دوم مهر ماه (میلاد پیامبر گرامی اسلامی) بیست و دومین همایش بزرگ دوچرخه سورای را در شهرستان بناب برگزار نماید و در این زمینه لازم است سایر دستگاه‌های ذی ربط همکاری لازم را داشته باشند تا این رویداد پس از دو سال وقفه هرچه باشکوه تر در بناب برگزار شود.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

thm 10776740 335 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =