حضور اعضای کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران در مجتمع فولاد ظفر بناب

اعضای کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و برخی اعضای کمیسیون فلزات و معادن اتاق بازرگانی تبریز در جهت بررسی مشکلات صنایع و معادن شهرستان بناب و استان از واحد صنعتی مجتمع فولاد ظفر بناب توانمندی ها و پتانسیل شهرستان بازدید نمودند.

photo ۲۰۲۴ ۰۵ ۱۲ ۱۴ ۳۰ ۵۲ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ اعضای کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و برخی اعضای کمیسیون فلزات و معادن اتاق بازرگانی تبریز در جهت بررسی مشکلات صنایع و معادن شهرستان بناب و استان از واحد صنعتی مجتمع فولاد ظفر بناب توانمندی ها و پتانسیل شهرستان بازدید نمودند.

این سفر در آستانه روز معدن و با دعوت امید اسمعیل ظفر رئیس کمیسیون فلزات و معادن اتاق بازرگانی تبریز انجام گرفت که اعضای کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و کمیسیون فلزات و معادن اتاق بازرگانی تبریز پس از بازدید از خطوط مختلف تولید میلگرد، تیرآهن و شمش آهن در فولاد ظفر بناب، سطح اشتغال زایی و تولید در این واحد را امری ستودنی و قابل تقدیر عنوان کردند.

پس از بازدید از خطوط مختلف تولید و توضیحات لازم درباره نحوه تولید، ظرفیت های تولید و صادرات محصولات فولادی و اشتغال حال حاضر در این واحد، از موزه محل کار بنیانگذار مجتمع فولاد ظفر بناب، شادروان “حاج جعفر اسمعیل ظفر” بازدید داشته و برای حاضرین توضیح ارائه شد در ادامه جلسه ای با محور بررسی برخی مشکلات این مجتمع و عنوان موانع تولید برگزار گردید.

photo ۲۰۲۴ ۰۵ ۱۲ ۱۴ ۳۰ ۵۷ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

در جلسه بررسی مشکلات مجتمع فولاد ظفر بناب، فرهاد نیک نفس مدیرعامل این مجتمع از مشکلات حال حاضر بر سر راه فولادی ها گفت و برخی مشکلات را باعث ایجاد موانع بزرگ بر سر راه تولید عنوان کرد و از اعضای کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران خواستار ورود به حل برخی از این مشکلات شدند.

در پایان این جلسه اعضای کمیسیون از زحمات و فعالیت های مجتمع فولاد ظفر بناب تقدیر نموده و ایجاد سطح عظیمی از اشتغال را در این شهرستان امری ستودنی عنوان کردند و این فعالیت ها را مستحق حمایت های لازم دانستند.

حضور اعضای کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران در مجتمع فولاد ظفر بناب

خبرنگار/ فرامرز شبانی

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۷ ۱۸ ۱۳ ۳۱ ۱۳ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

عکس خبری/نمای زیبا ورودی مسجد تاریخی مهرآباد شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ عکس خبری مربوط به نمای زیبا ورودی مسجد تاریخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =