جمعه 10 فروردین 1403

تجلیل از دبیران جهادگر شهرستان بناب

همزمان با هفته بسیج؛ از دبیران جهادگر شهرستان بناب که در عرصه های مختلف و دارای رتبه های برتر استانی و کشوری هستند تجلیل شد.

photo ۲۰۲۲ ۱۱ ۲۹ ۱۴ ۳۲ ۲۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ همزمان با هفته بسیج همایش هیئت های اندیشه ورز فرهنگیان که با حضور سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا و همچنین صیادی مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار گردیددر حاشیه این مراسم از دبیران جهادگر عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، جهاد سازندگی و غیره تجلیل بعمل آمد.

در اینمراسم از شهرستان بناب معلمان جهادگر علی آبگون در عرصه ساخت خانه های مسکونی در مناطق محروم روستایی، فرشته ابرازه تدریس دروس ریاضی و زبان انگلیسی از سال۱۳۹۹الی ۱۴۰۱ در مناطق محروم به دانش آموزان درطول هفته به مدت۸ساعت و رفع اشکال در فضای مجازی به صورت هوشمند، دکتر ساناز انتظاری دکترای نانوفیزیک لیزر، مدرس و استاد راهنمای برتر کشوری و مدرس کلاس های مشاوره و تدریس خصوصی رایگان برای دانش آموزان لازم التوجه، منتخب استانی بسیج فرهنگیان در جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج شناخته و از آنان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =