پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بهره برداری از۲۲ کیلومتر از روکش آسفالت در حوزه راه های روستایی شهرستان بناب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب گفت : ۲۲کیلومتر از روکش آسفالت در حوزه راههای روستایی و ۷ کیلومتر روکش آسفالتی در راههای شریانی شهرستان بناب در هفته مبارک دولت به بهره برداری رسید.

177416 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ علی سلیمانی فرد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بناب گفت :  روکش آسفالت راه های روستایی محور چپقلو و قره قشلاق و روشت بزرگ و محور چلقایی و خوشه مهر و ینگی کند خانه برق و روشت کوچک و آلقو بطول ۲۳ کیلومتر و با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی با حضور  اسلامی معاون رئیس جمهور؛ استاندار  آذربایجانشرقی و  علیزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

وی همچنین بهره برداری از اجرای روکش آسفالتی بزرگراه بناب – عجب شیر بطول ۷ کیلومتر و نیز اجرای سیستم روشنایی بزرگراه بناب – عجب شیر بطول ۴ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی خبرداد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب اعلام کرد:  نهضت عظیم آسفالت ریزی در این شهرستان بناب اتفاق افتاده است که این حجم عملیات نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته است.

طی هفته دولت امسال ۸ طرح با اعتبار ملی و استانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان  این پروژه‌ها در این شهرستان افتتاح شده است.  منبع/ وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
آغاز برداشت محصول کینوا در شهرستان بناب با عملکرد 1.6 تن در هکتار

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نه =