جمعه 10 فروردین 1403

انتقاد از کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

امام جمعه بناب از اینکه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم توجهی می‌شود، انتقاد کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه کمرنگ شود.

انتقاد از کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات بسیار مهم و بزرگ اسلام به شمار می‌آید، افرادی که این فریضۀ بزرگ الهی را ترک می‌کنند یا نسبت به آن بی‌تفاوتند، گناهکارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان  با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام گفت: نباید با عملکرد ناصحیح خود شرایطی پیش آورد که آمریکا به زعم خود برای ایران اسلامی به فکر انتخاب رئیس جمهور باشد، ولی شعورتر و احمق‌تر از آنها کسانی که در داخل به آنها دل بسته‌اند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: امام رضوان‌الله تعالی علیه در کنار اینکه گفته‌اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند،  همانچه نیز گفته‌اند از تانک‌های دشمن نهراسید بلکه از خالی شدن مساجد بترسید.

باقری بنابی در ادامه اذعان داشت: اگر می‌خواهیم به سعادت و خوشبختی برسیم، تنها راه رسیدن به سعادت توجه به معنویات وارزش‌های دینی است و قطعا مسائل اقتصادی قابل حل زود گذر است.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: اقدامات نسنجیده ما باعث شده سفره‌های زیرزمینی خالی شده، آفات در باغات و مزارع افزایش یافته و فروش سموم باغات در شهر فراگیر شده است

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =