جمعه 10 فروردین 1403

انتقاد از وضعیت کمپ اعتیاد بازپروری و ترک معتادان بناب

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بناب گفت: متأسفانه فضای کمپ محل مناسبی برای بازپروری و ترک معتادان نبوده و فقط نام کمپ را یدک می کشد.

انتقاد از وضعیت کمپ  اعتیاد بازپروری و ترک معتادان بناب

به گزارش اخبار بناب به نقل از خبرگزاری فارس/  حمید بالغ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان بخاطر مبارزه بی امان با سوداگران مرگ  اظهار داشت: در سایه همکاری و تلاش جامعه اطلاعاتی شهرستان طی پنج ماه سال جاری کشفیات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش شیوع مواد مخدر در جامعه بر استمرار هماهنگی و همکاری جامعه اطلاعاتی شهرستان برای برخورد با قاچاقچیان تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت بسیج نیز در این خصوص استفاده کرد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بناب  با اشاره به بازدید اخیر خود به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان از محل کمپ ترک اعتیاد شهرستان خاطرنشان کرد: متأسفانه فضای کمپ محل مناسبی برای بازپروری و ترک معتادان نبوده و فقط نام کمپ را یدک می کشد.

بالغ معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بناب در ادامه مسئولان بهزیستی شهرستان را مکلف کرد نسبت به پیگیری مشکلات محل کمپ ترک اعتیاد شهرستان و همچنین اصلاح مکان موجود اقدام کنند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =