جمعه 10 فروردین 1403

انتقاد از عدم حضور برخی مسوولان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب

photo 2020 10 10 13 14 34 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: توجه مسوولان به برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان ضرورتی انکارناپذیر بوده و در این راستا برگزاری پاتوق‌های فرهنگی در ایام دهه امامت و ولایت در بناب گامی در این جهت است.

به گزارش اخبار بناب به نقل از فارس/ یحیی حیدری در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امام جمعه بناب در راستای فضاسازی اماکن مذهبی و توجه ویژه به موضوعات دینی شهرستان متذکر شد: با توجه به وضعیت جامعه، باید برنامه‌های فرهنگی بیشتری در سطح شهر و روستاهای شهرستان برگزار شود که انتظار داریم مستولان شهرستان، بخشدار مرکزی و دهیاران اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی همچنین با انتقاد از عدم فضاسازی مناسب شهرستان در ایام انتخابات تصریح کرد: متأسفانه در بحث فضاسازی در شهر در ایام انتخابات اقدامات خوبی صورت نگرفت. علیرغم اینکه در شورای اداری شهرستان به این موضوع تأکید شده بود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب، یادآور شد: در ایام و مناسبت‌های مختلف برای برگزاری مراسم فضای مناسبی برای بانوان وجود ندارد و این به عنوان مطالبه جدی است که امیدواریم مسوولان شهرستان برای احداث چنین مکان آبرومندی قدم بردارند.

حیدری در ادامه سخنان خود ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مسوولان در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، اضافه کرد: مسوولان باید به این جلسه بااهمیت ارزش قائل شده و شخصاً حضور یابند.

وی، برپایی نمایشگاه و یا غرفه‌های عرضه البسه‌های مناسب برای بانوان محجبه را خواستار شد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3041(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =