جمعه 31 فروردین 1403

افزایش ضریب اطمینان تولید برق نیروگاه بناب با پایداری عرضه گاز

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اعلام کرد که با اجرای عملیات انشعاب گرم از مسیر خط ۳۶ اینچ ابراهیم آباد – تبریز، ضریب اطمینان تولید برق نیروگاه جدید سیکل ترکیبی بناب افزایش یافت.

افزایش ضریب اطمینان تولید برق نیروگاه بناب با پایداری عرضه گاز
به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از شانا؛  فیروز خدایی، با اعلام این خبر گفت:  نیروگاه جدید سیکل ترکیبی بناب با اجرای عملیات هات‌تپ برروی خط ۳۶ اینچ ابراهیم آباد – تبریز در زمان اوج مصرف به پایداری قابل قبولی در تولید برق رسید.

وی افزود: در این عملیات ۲۱۶ نفر ساعت به‌صورت شبانه‌روزی مسئولیت انجام انشعاب گرم این خط را بر عهده داشتند تا در حداقل زمان ممکن این عملیات را انجام دهند زیرا در فصل اوج مصرف انرژی به سر می‌بریم و تولید برق حداکثری از اولویت متولیان امر است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: انجام عملیات انشعاب گرم (HOT-TAP) زمینه اجرای عملیات انشعاب‌گیری از خطوط لوله گازدار را بدون تخلیه آن فراهم می‌کند و سرعت عمل و ضریب ایمنی عملیات را افزایش می‌دهد از سویی این عملیات نه تنها سبب تقویت ضریب اطمینان تولید برق نیروگاه جدید سیکل ترکیبی بناب می‌شود بلکه در حفظ محیط زیست و کاهش سوخت فسیلی نیز مؤثر است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 8 =