شنبه 1 اردیبهشت 1403

استعفای عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی

استعفای عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی اعلام کرد: اینجانب به دلیل دخالت های بی مورد در تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها از سوی برخی ها، استعفا کردم.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایرنا/ سیدعلی موسوی روز شنبه در تماس با ایرنا افزود: در روند بررسی صلاحیت نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستایی آذربایجان شرقی دخالت های زیادی شد.

وی اضافه کرد: در پیش گرفتن این روند موجب شد افرادی که صلاحیت شان در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان رد شده بود و به هیچ وجه صلاحیت شرکت در این انتخابات را نداشتند، تایید صلاحیت شوند و بالعکس برخی افراد که هیچ گونه مشکلی نداشتند، رد صلاحیت شوند.

وی ادامه داد: اینجانب در اعتراض به این روند از عضویت در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها کناره گیری کردم.

مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، سید علی موسوی، جعفر راستی و حسین حاتمی، نمایندگان مردم بناب، شبستر و کلیبر و خداآفرین را به عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کرده بودند. 

انتخابات شوراهای اسلامی در یکهزار و  ۹۷۰ شهر و روستای آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور بیست و هشتم خرداد ماه جاری برگزار می شود.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =