جمعه 31 فروردین 1403

احداث استخر فرهنگیان در بناب

ind - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

باقری بنابی نماینده بناب خبر داد: استخر فرهنگیان در بناب به همت و سهامداری خود فرهنگیان احداث میشود

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب/ جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، نماینده‌، سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش و همچنین سایر اعضاء در اولین ماه از زمستان ۱۴۰۰ برگزار گردید.

در آغاز جلسه پور لطفعلی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بناب از تلاش حداکثری خود و مجموعه تحت مدیریت خویش خبر داد و افزود: با همکاری همدیگر مدیریت آموزش و پرورش بناب سرآمد بین تمامی ادارات مناطق استان خواهیم کرد.

فتحی فرماندار بناب نیز در این جلسه با اشاره بر حواشی پیش آمده با برخی رسانه های شهرستان در موضوع تغییر رئیس آموزش و پرورش بناب گفت: آقای پارسامهر قرار نبود پست مدیریت آموزش و پرورش را ترک کنند و بنده نماینده و سایر مسئولین شهرستان نیز بر ابقاء ایشان اصرار و پافشاری کردیم اما بدلیل مشکلات شخصی ایشان شرایط ماندن در بناب را نداشتند که مجبور به رفتن شدند.

باقری بنابی نماینده بناب نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین پارسا مهر مدیر سابق آموزش و پرورش بناب گفت: حسین پارسامهر به دلیل مشکلات خانوادگی و درخواست شخصی خودش برای ادامه فعالیت به تبریز رفت و قطعا محمود پور لطفعلی مدیر جدید آموزش و پرورش شخصی توانمند و آگاه به مسائل آموزش و پرورش بوده و میتواند راه موفقیت آمیز آموزش و پرورش بناب را ادامه بدهد.

باقری بنابی با اشاره به ضرورت وجود یک مجتمع تفریحی و رفاهی ویژه فرهنگیان شهرستان بناب گفت: تلاش داریم به همت و مشارکت و سهام داری خود فرهنگیان این مجموعه را به سرانجام برسانیم که کار های تحقیقاتی آن در جلسه ای در مورخه هفتم بهمن ماه با حضور صاحب نظران و نماینده معلمان شروع خواهد شد.

دکتر وحید رضایی رئیس شبکه بهداشت شهرستان بناب نیز در این جلسه با اشاره بر وضعیت آبی کرونایی شهرستان بناب گفت: در بحث کنترل و نظارت بر وضعیت کرونایی مدارس بناب اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که ماحصل این امر و رعایت پروتکل ها وضعیت کرونایی آبی بناب است که با توجه به این امر مشکلی در خصوص برگزاری کلاس های حضوری وجود ندارد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =