جمعه 10 فروردین 1403

آغاز عملیات اجرایی قطعه ۲ محور سه‌راهی محمدیار – بناب

آغاز عملیات اجرایی قطعه ۲ محور سه‌راهی محمدیار - بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ عملیات اجرایی ۷.۵ کیلومتر از قطعه ۲، محور سه‌راهی محمدیار- بناب با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، نماینده مردم نقده اشنویه، محمدیار و نالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نقده و جمعی از مسوولان شهرستانی آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ۲۶ بهمن ماه در این مراسم گفت: برای اجرای این طرح یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمزه‌لو ادامه داد: اجرا و بهره‌برداری از این طرح موجب کاهش ترافیک‌جاده‌ای می‌شود و طبق قرارداد اجرای طرح طی یک سال انجام می‌شود.

وی افزود: کاهش ۳۰ کیلومتری مسیر محمدیار- بناب، کاهش آلایندگی زیست محیطی، حفظ تالاب‌های منطقه کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی از اهم مزیت‌های بهره‌برداری از محور سه‌راهی محمدیار- بناب است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: راه محور توسعه و یکی از عوامل توسعه استان به شمار می‌رود و توسعه فعالیت کارگاه‌های راهسازی زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند.

حمزه‌لو اظهار کرد: وجود پایانه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی فرصتی برای توسعه راه‌های استان است و باید از این ظرفیت نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

 وی افزود: در حال حاضر ۳۶ کارگاه‌ راهسازی در راستای توسعه راه‌های ارتباطی در سطح محورهای استان در حال فعالیت هستند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =