جمعه 31 فروردین 1403

آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی با تشریح نحوه ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف این استان گفت: ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف از روز گذشته در استان آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در آذربایجان‌شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، سه شنبه چهارم بهمن ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۱۴۰ مسجد استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف آماده سازی شده است که ۳۰ مسجد در شهرستان تبریز و بقیه در شهرستان‌ها قرار دارد.

وی اظهار کرد: مساجد استان از روز دوشنبه سوم بهمن تا ۱۲ بهمن ماه مصادف با ۱۰ ماه رجب آماده ثبت نام از علاقه‌مندان برای حضور در آئین معنوی اعتکاف هستند و همچنین ثبت نام به صورت مجازی نیز از طریق سایت تبیان تبریز به نشانی http://tebyan-tabriz.ir/ صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین ثبت نام حضوری یک ساعت مانده به نماز مغرب و عشا در مساجدی که اعتکاف در آنها برگزار می‌شود، انجام خواهد شد. ثبت نام برای اعتکاف مسجد جامع تبریز نیز از طریق سایت ضیافت نور به نشانی http://ziafat-noor.ir/ انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی افزود: ثبت نام اعتکاف در شهرستان‌ها نیز از طریق اداره تبلیغات اسلامی آن شهرستان انجام می‌شود. معتکفین باید قبل از نماز صبح روز ۱۳ رجب در مساجد حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =