یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

افتتاح فاز نخست سامانه پایش آنلاین آلاینده های زیست محیطی مجتمع فولاد صنعت بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فاز نخست سامانه پایش آنلاین آلاینده های زیست محیطی مجتمع فولاد صنعت بناب با حضور مدیرعامل شرکت و مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۸ ۲۷ ۱۷ ۰۰ ۴۷ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فاز نخست سامانه پایش آنلاین آلاینده های زیست محیطی مجتمع فولاد صنعت بناب با حضور مدیرعامل شرکت و مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

به مناسبت هفته دولت؛ نخستین فاز سامانه پایش آنلاین آلاینده های زیست محیطی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، فرماندار بناب، مسئولان محلی و جمعی از مدیران ارشد مجتمع #فولادصنعتبناب افتتاح شد. مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این مجتمع در آئین افتتاحیه این پروژه ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال مهار تورم و رشد تولید، شاهد بهره برداری از پروژه های مهم زیست محیطی در این مجتمع بودیم،

اسرافیل احمدیه افزود: برای اجرا و تکمیل پروژه یاد شده در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی اجرای این پروژه از اواخر دی ماه سال گذشته آغاز شده و در مدت ۷ماه به اتمام رسیده است.

این سيستم از آنالايزرهايي براي اندازه گيري غبار، فلو و غلظت گازهاي خروجي دودكش‌ها طراحي و براي سنجش لحظه‌اي مولفه‌هاي ياد شده استفاده می شود و نتيجه حاصله، توسط تجهيزات سخت افزاري‌، از محصولات شركت دانش بنيان مورد صحت سنجي قرار مي‌گيرد و متعاقباً به سامانه جامع محيط زيست ارسال مي‌گردد.

اطلاعات ارسال شده براي سازمان حفاظت محيط زيست کشور‌، اداره كل حفاظت محيط زيست استان و اداره حفاظت محيط زيست شهرستان قابل مشاهده است. سامانه فوق‌، سامانه اي هوشمند است كه قابليت تبديل داده‌هاي دريافتي به گزارشات مديريتي را نيز به همراه دارد، لذا مجتمع فولاد صنعت بناب با هدف صيانت از شركت‌هاي دانش بنيان سعي نموده حتي الامكان نيازهاي خود را با استفاده از پتانسيل‌‌ شركت‌هاي ياد شده برآورده سازد.

به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری و هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در حال حاضر با برخورداری از دو واحد ذوب و ریخته گری قوس و القائی و با بهره گیری از خطوط متعدد نورد توان تولید انواع مقاطع فولادی و آلیاژی را داراست که با نام تجاری شاهین بناب محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی مطابق با استانداردهای جهانی عرضه می کند.

انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پانزده =