یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

افتتاح در فولاد ظفر بناب

سیستم غبارگیر (دداستینگ) شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب افتتاح شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۸ ۲۷ ۰۷ ۵۶ ۳۷ 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ همزمان با هفته دولت صبح شنبه با حضور دکتر اشتری مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی سیستم غبارگیر (دداستینگ) شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهریار فتحی مدیرعامل شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب در این مراسم با اعلام اینکه این سیستم قادر است در هر ساعت بیش از ۱۵۰ هزار متر مکعب غبار و دوده را جمع آوری می‌کند، افزود: پس از جمع‌آوری غبارها از خروجی خط ذوب توسط این سیستم هوای سالم در جو آزادسازی می شود که موجب کاهش آلایندگی و حفظ محیط زیست می‌شود.

‌ شهریار فتحی با اشاره به اینکه این سیستم با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده، تصریح کرد: طراحی و مشاوره احداث این سیستم توسط دانشگاه شیراز با نظارت شرکت انرژی آسمان فارس انجام‌ گرفته و جزئیات عملیات اجرایی و احداث آن نیز توسط نیروهای کارخانه و شرکت های دانش بنیان فعال در این عرصه انجام شده است.

وی افزود: برای تصفیه مطلوب هوا داخل این سیستم بیش از ۸۰۰ فیلتر تعبیه شده و برای فعالیت ۲۴ ساعته سیستم غبارگیر نیز ۱۵ نفر در ۳ شیفت کاری مشغول به کار شده اند.

فتحی در انتها با اشاره به افتتاح تصفیه خانه فاضلاب مجتمع فولاد ظفر بناب در ماههای گذشته، حفظ محیط زیست را از اولویت‌های اصلی مجتمع فولاد ظفر بناب عنوان کرده و خاطرنشان کرد: این اقدامات تنها بخشی از برنامه‌های محیط زیستی فولاد ظفر بوده و در ادامه نیز این مجتمع برنامه های دیگری در راستای حفظ محیط زیست اجرا خواهد کرد.

خبرنگار/ زهرا فرتوت

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 17 =