یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

برگزاری همایش طرح امین و ائمه جماعت در مدارس شهرستان بناب

با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان؛ همایش طرح امین و ائمه جماعت در مدارس شهرستان بناب برگزار شد.

photo ۲۰۲۲ ۱۰ ۱۳ ۱۶ ۲۰ ۴۲ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ همایش طرح امین و ائمه جماعت مدارس با حضور طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان، محمود پورلطفعلی مدیر آموزش و پرورش، آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و همچنین مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهرستان برگزار گردید.

در این همایش معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک فرارسیدن هفته وحدت افزود: اگر دوستی و مودت بین شیعه و سنی تقویت شود مسلماً شیطنت و دشمنی دشمنان از بین می‌رود.

طاهر علمی به نقش کلیدی مدرسه در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در ناآرامی های اخیر نوجوانان و جوانان نیز حضور داشتند که این امر نشان می‌دهد که ما در مدرسه به خوبی عمل نکردیم زیرا مدرسه خاستگاه تربیت و ملی کردن دانش آموزان است.

محمود پورلطفعلی مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این مراسم با اشاره بر جهاد تبیین مبتنی بر سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروزه بیش از پیش نقش جهاد تبیین در کشور مهم و حیاتی است، جهاد تبیین بیان عملکرد ها و دستاوردهای های کشور است که هر مدیری وظیفه دارد آن را در حیطه مسئولیت خود بیان و افراد جامعه را نسبت به آینده امیدوار کند.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده

  • @akhbare_bonab تلگرام
    ایتا @akhbarbonab
    سروش splus.ir/akhbarbonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =