پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

راه‌اندازی اتاق بازرگانی بناب / انباشته شدن 500 هزار تن پیاز در انبارها!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی اتاق بازرگانی در آینده نزدیک در شهرستان بناب خبر داد.

راه‌اندازی اتاق بازرگانی  بناب / انباشته شدن 500 هزار تن پیاز در انبارها!

به گزارش اخبار بناب به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی امروز در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر شهرستان بناب که با حضور رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، جمعی از مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری صنعت با دانشگاه اظهار کرد: تا زمانی که صنعت با دانشگاه ارتباط خود را مستمر نکنند، اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته بی‌فایده بوده و مشکلات همچنان پابرجا خواهد ماند.

وی با بیان اینکه در شهرستان بناب ظرفیت برای ارتقای تولید و صادرات بیشتر است؛ افزود: گاهاً برخی از تولیدات ما بدون بسته‌بندی و به صورت فله‌ای و سنتی صادر می‌شوند که این به ضرر صنعت و توسعه شهری خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی اتاق بازرگانی در آینده نزدیک در شهرستان بناب خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکلات و بهبود صادرات به زودی اتاق بازرگانی در این شهرستان استقرار خواهد یافت.

باقری‌بنابی در ادامه گریزی نیز به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری زد و تصریح کرد: اگر بخواهیم تغییراتی در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شاهد باشیم، باید در انتخابات 1400 انتخابات با شکوهی برگزار کنیم و نباید مشکلات معیشتی و اقتصادی را به آن ربط دهیم تا در سرنوشت کشور کوتاهی نشود.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات شوراها اگر انتخاب خوبی نداشته باشیم، در مشکلات شهری غرق خواهیم شد، از این رو باید تیمی به عنوان ترکیب شورای شهر انتخاب شود که بتواند با دید وسیع در راستای حل مشکلات این شهر قدم بردارند.

اوضاع نابسامان آسفالت در شهر بناب

این نماینده مجلس مشکل بافت شهری بناب، اوضاع نابسامان آسفالت را از مشکلات اساسی این شهر برشمرد و گفت: با انتخاب افراد پاکدست و توانمند می توان بناب را از حالت فعلی رهایی بخشید.

باقری‌بنابی ضمن تأکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی از بخش خصوصی یادآور شد: همیشه از بخش خصوصی حمایت کردیم و در آینده نیز حمایت خواهیم کرد ولی در بخش صادرات این صادرکننده است که باید به کیفیت محصولات صادراتی خود دقت بیشتری داشته باشد تا کالا بعد از صادرات برگشت نخورد.

وی بسته‌بندی محصولات صادراتی را از مشکلات صادرکنندگان این شهرستان عنوان کرد و گفت: در بحث صادرات پیاز تلاش‌های زیادی صورت گرفت ولی عمده مشکلی که بارها به آن اشاره شده است، مشکل بسته‌بندی محصول است و باعث شده هم اکنون 500 هزار تن پیاز در انبارها انباشته شود.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2669(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =