جمعه 10 فروردین 1403

۴ هزار حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان بناب وجود دارد/صرفه جویی و مدیریت مصرف آب تنها راه عبور از بحران خشکسالی

3452789 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: صرفه جویی و مدیریت مصرف آب تنها راه عبور از بحران خشکسالی امسال است.

به گزارش اخبار بناب به نقل از مهر/ عصر امروز سه شنبه با حضور مجتبی جلیل زاده معاون بهره برداری آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی و شهریار فتحی فرماندار بناب مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید امور منابع آب شهرستان بناب برگزار شد.

بر اساس این گزارش، فرماندار بناب در این جلسه با اشاره به کمبود آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آن گفت: به منظور جلوگیری از تنش آبی در شهرستان صرفه جویی منابع آبی باید به صورت جدی مورد توجه کشاورزان قرار گیرد.

3249412 907 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فتحی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بیوک عباس زاده مدیر سابق امور منابع آب بناب، برای علی نصیری مدیر جدید این اداره در انجام امورات محوله آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار بناب از مدیر جدید امور منابع آب شهرستان خواست حفظ منابع آب، تکریم ارباب رجوع و پاک دستی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

۴ هزار حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان بناب وجود دارد

این گزارش می‌افزاید، در ادامه مراسم مجتبی جلیل زاده معاون بهره برداری آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی طی سخنانی تنها راه عبور از بحران خشکسالی و کمبود آب در سال زراعی جاری را صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی، صنعتی و شرب دانست.

2712309 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی تصریح کرد: در شهرستان بناب حدود ۴ هزار حلقه چاه غیرمجاز وجود دارد که بایستی در این خصوص مسئولین قدم بردارند.

جلیل زاده در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بیوک عباس زاده مدیر قبلی، علی نصیری را به عنوان مدیر جدید امور منابع آب شهرستان بناب معرفی کرد و از ایشان خواست با همکاری فرماندار و مسئولین شهرستان در راستای حفظ منابع آب شهرستان قدم‌های لازم را بردارند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2927(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =