شنبه 8 اردیبهشت 1403

نائب قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان امید آذربایجان شهرستان بناب

تیم نوجوانان امید آذربایجان بناب نائب قهرمان استان شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فینال لیگ فوتسال زیر 16 سال استان آذربایجان شرقی بین تیم های امید آذربایجان بناب و مهر عظام تبریز ساعت16:30 درسالن مجتمع بزرگ ورزشی بناب با پخش اختصاصی از سایت و اپلیکیشن آنتن برگزار شد.

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۰ ۱۵ ۴۹ ۱۱ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تیم زیر 16 سال باشگاه امید آذربایجان در حالی میزبان بازی برگشت فینال لیگ نوجوانان استان بود که بازی رفت فینال را در تبریز و با نتیجه 5-3 به تیم مهر عظام تبریز واگذار کرده بود.

امید آذربایجان نیمه اول این بازی را با توپ پر آغاز کرد و توانست با بازی روان و یکطرفه و پس از خلق موقعیتهای بیشمار مزد زحمات خود را گرفته و توسط ابراهیم شمسی گل اول را به ثمر رساند در ادامه باز هم بچه های بناب بازی خوب خود را ادامه دادند و با شلیک نیما نوئین توانستند نتیجه را 2-0 کنند.

نیمه دوم این بازی را تیم تبریزی که قهرمانی را از دست رفته میدید، سراپا حمله شد تا بچه های امید آذربایجان سرانجام پس از چندین دقیقه مدیریت بازی و حفظ نتیجه تسلیم شدند تا حریف با تنها یک شوت در چهارچوب نتیجه را 2-1 کند.
پس از اینکه نتیجه 2-2 شد، تیم بناب رو به بازی پاورپلی آورد که پس از چندین دقیقه و عدم نتیجه گیری دوباره بازی را به روال عادی برگرداند و توانست در فاصله 22 ثانیه تا پایان با گل نیما نوئین نتیجه را 3-2 به نفع خود کنند.

گفتنی است: در اخر این مسابقات طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بناب با اهدای جوایز و کاپ قهرمانی از تیم قهرمان تجلیل شد.

انتهای خبر/ فرامرز شبانی

قهرمان- فوتسال

تیم نوجوانان امید آذربایجان بناب نائب قهرمان استان شد.

اخباربناب #اخباربناب #بناب #خبرنگار #ذاکراحمدزاده #پایگاهخبریاخباربناب #کباببناب #شهردوچرخه #فولا #فولادصنعتبناب #حوزهولیعصر #فولادظفر #کشمش #نمایندهمجلس #دانشگاهبناب #امامجمعهبناب #فرمانداربناب #شهرداربناب #شورایبناب #مجلسشورایاسلامیبناب #انعکاسبناب #صدایبناب #شهرستانبناب #صورتوتاخانه #نیروگاهبناب #نیرویانتظامیبناب #سپاهناحیهبناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =