جمعه 10 فروردین 1403

نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز با حضور ستاری افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری هشتادمین خانه خلاق کشور، نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز افتتاح شد.

نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز با حضور ستاری افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ صبح امروز  با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری نخستین خانه خلاق و نوآوری تبریز افتتاح شد و وی از نمایشگاه محصولات خلاق مستقر در این خانه خلاق و نوآوری بازدید کرد.

شناسایی طرح‌های خلاق و نوآورانه در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و صنایع خلاق، جذب و حمایت از ایده‌ها و محصولات خلاق با رویکرد صادراتی و توسعه بازار صادراتی، ایجاد شبکه‌ها و سامانه‌های راهبری، ارائه مشاوره‌های تخصصی، آموزش، ساخت و تولید، افزایش کیفیت، دسترسی، بهره‌وری و رقابت‌پذیری و تولید، توسعه محصول و زیر ساخت و توانمندسازی از خدمات این خانه خلاق و نوآوری است.

در این آیین با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و استاندار آذربایجان شرقی، خانه‌های خلاق در شهرستان های مرند و سراب نیز به شکل ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

سعید جعفری‌راد رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  نیز در این مراسم با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون تعداد شرکت‌های دانش بنیان زیر نظر پارک استان از ۹۲ مورد به ۲۲۳ مورد افزایش یافته است، گفت: تعداد شرکت های مستقل نیز در این مدت از ۱۱۲ مورد به ۴۷۶ شرکت افزایش یافته است.

وی میزان اشتغال زایی در شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی پنج هزار و ۱۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: میزان فروش داخلی  این شرکت ها  بیش از ۳۷۲ میلیارد تومان و رقم گردش مالی آنها بیش از ۶۷۳ میلیارد و  پارک علم و فناوری استان است. 

جعفری راد ادامه داد: هدف گذاری برای فروش محصولات دانش بنیان آذربایجان شرقی در سال جاری ۸۰۰ میلیارد تومان می باشد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 14 =