پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لزوم ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در بناب

نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لزوم ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در بناب

لزوم ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ شرقی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، این شهرستان را شایسته‌ی داشتن مجتمع فرهنگی و هنری بزرگ جهت فعالیت‌های هنرمندان این شهرستان دانست و گفت: خواستار افتتاح دفتر انجمن سینمای جوان برای شهرستان بناب هستیم.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر و شانزدهمین جشنواره آوای انتظار در بناب اظهار کرد: شهرستان بناب قدمت فرهنگی اصیلی دارد؛ به طوری‌که تعداد هشت هزار دانشجو در دانشگاه‌ها و تعداد ۶۰۰ طلبه‌ی خواهر و برادر در این شهر به اشتغال مشغولند. 

وی گفت: یک شیوه نامه برگزاری مراسمات و جشنواره ها از طرف وزارت فرهنگ ایجاد شود تا برخوردهای سلیقه‌ای با هنرمندان و برگزاری جشنواره‌ها کمتر شود.

وی اخذ مجوز را از مشکلات هنرمندان شهرستان دانست و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در این راستا ساز و کارهای مناسبی تعریف شود تا موانع کسب مجوز برای هنرمندان بنابی نیز از میان برداشته شود.

انتهای پیام 

  • ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =