پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

روابط عمومی ها بمانند قلب تپنده دستگاه‌ها هستند/ مدیران از افراد متخصص و توانمند در بخش روابط عمومی استفاده کنند

فرماندار بناب خبر داد: روابط عمومی ها بمانند قلب تپنده دستگاه‌ها هستند ومدیران ادارات از افراد متخصص و توانمند در بخش روابط عمومی استفاده کنند

photo ۲۰۲۲ ۱۱ ۱۰ ۲۰ ۱۲ ۰۱ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان با بیان اینکه روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی نقش مهمی در تبیین عملکرد دولت و نظام دارند گفت: متاسفانه در طول ۴۳ سال گذشته عملکرد و اقدامات نظام آنگونه که باید و شاید به مردم گزارش داده نشده است این درحالی است که مثلا در شهرستان بناب پیش از انقلاب به سختی می شد یک واحد تولیدی پیدا کرد درحالیکه در حال حاضر بیش از ۴۵۰ واحد تولیدی فعال در این شهرستان وجود دارد.

وی روابط عمومی را قلب تپنده دستگاه خواند و افزود: مسئولین دستگاه باید سعی کنند از نیروهای متخصص و زبده در این حوزه استفاده کنند.

وی گفت: امروز یکی از مولفه‌های سواد، داشتن سواد رسانه‌ای محسوب می‌شود و ناآگاهی از رسانه و عدم شناخت صحیح از آن آسیب‌های جدی به دستگاه مربوطه وارد می‌کند بر همین اساس لازم است افرادی در حوزه روابط عمومی بکار گرفته شوند که شناخت کافی از زبان رسانه دارند.

وی روابط عمومی ها را به مانند پلی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: روابط عمومی‌ها با افکار سنجی و ارتباط موثر با افکار عمومی می‌توانند به مدیران در اتخاذ تصمیمات صحیح کمک کنند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
انیستاگرام: instagram.com/akhbarbonab1399
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =